niedziela, 27 stycznia 2013

Po przerwie.

Witajcie!
Wiem, że dawno mnie nie było, ale mam nadzieję, że zrozumiecie i wybaczycie. Udało mi się przeżyć "przedsesjową" masakrę i teraz odpoczywam przed kolejną porcją nieprzespanych nocy i ton książek, które trzeba przeczytać. Pomyślałam jednak, że powinnam nadrobić zaległości blogowe, bo po sesji okazałoby się, że wszyscy o mnie zapomnieli.

Więc po kolei. Chciałabym podziękować za wszystkie wygrane candy. Muszę przyznać, że mi się w grudniu poszczęściło i nawet nie miałam okazji podziękować. Więc dziękuję, wszystkim razem i każdemu z osobna. Za kropkowe słodkości, pomarańczową radość dla ciała i romantyczny dzbanuszek. Wiele radości przysporzyły mi te cuda. :)

Chociaż nie pisałam, to gdzieś tam w przerwach między makietą a nauką na kolokwia tworzyłam to i owo, więc się pochwalę tym, co udało mi się zrobić.

Coś dla artystki z krwi i kości :). Rozważam ubranie ich na kolokwium z historii architektury, w dodatkowe punkty nie wierzę, ale może pani profesor mnie zapamięta i będzie sprawdzać przychylniej pracę :)

Coś dla Czerwonego Kapturka:

Aniołki:

Retro rowerki, jestem zauroczona tą tasiemką:

Przesłodkie, wielkookie kotki:

I na koniec, chyba moje ulubione karuzele:

Pozwolę sobie jeszcze wrzucić kilka zdjęć naszyjników, na punkcie których ostatnio zwariowałam :)





Na koniec jeszcze chciałabym podziękować za wyróżnienie od Joanny



ZASADY: Według zasad nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie po informuję nowe osoby nominowane. Warunek nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Pytania zadane mi:

1. Kot czy pies? Oba :)
2. Ulubione miejsce do wypoczynku to? Piękne miejsca, raczej (niestety) nie w Polsce.
3. Telewizor czy książka? Książka oczywiście ;)
4. Czego chciałabyś się nauczyć? Robić dobrze sushi i lepić piękne rzeczy z modeliny.
5. Czego dawno nie robiłaś, mimo że lubisz? Nie byłam w moim ukochanym teatrze muzycznym :'(
6. Jeśli ciepłe kraje, to gdzie? Hiszpania, Francja, w te wakacje zakochałam się też w ZEA
7. Ulubiony wiersz to? Wiersze... Raczej nie, jeśli już to te nowe, wojenne ewentualnie.
8. Lato czy zima? To i to, ważne, żeby pogoda była "konkretna"
9. Nigdy nie odważę się na? Zbliżenie się do węża, nawet w zoo.
10. Boję się? Węży.
11. Kocham...? Wszystko co ładne.

I tutaj bardzo Was przeproszę, ale tym razem nie dam rady nikogo nominować. Zbyt dawno mnie tu nie było, bym mogła z czystym sumieniem kogoś nominować, więc obiecuję, że jeśli jeszcze kiedyś mi się taka nagroda trafi, to kogoś wybiorę.

A teraz uciekam, praca z urbanistyki sama się nie napisze!
Pozdrawiam :)


2 komentarze: