piątek, 26 grudnia 2014

Późno-świąteczne życzenia.

Wprawdzie dawno mnie tu nie było, to jednak dziś udało mi się odwiedzić na chwilę bloga, by złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia wszelkiej pomyślności, niezmierzonej kreatywności w każdej dziedzinie, jaką się zajmujecie i spełnienia każdego zakopanego głęboko w sercu marzenia.
A także wszystkiego co najpiękniejsze w nadchodzącym roku.

Ponieważ ostatnio nic w moim małym warsztacie nie powstaje ze względu na obłożenie na uczelni, skutkujące kompletnym brakiem energii a także zastojem w biżuteryjnym biznesem (niestety, moje otoczenie nasyciło się misiuniowymi wytworami i muszę poszukać nowych rynków zbytu), to jako moje "dzieło" przedstawię Wam świąteczną choinkę, wprawdzie sztuczną, ale jakże niezwykłą! O wysokości ponad 3m, przyozdobioną w zabytkowe niemalże bombki po dziadkach, a także w te, które ja z tatą co roku sami malujemy. Wiszą na niej też dekorowane przez moją siostrę pierniki, cukierki w błyszczących folijkach, zachowane przez wiele lat łańcuchy, które robiłam będąc bardzo malutka i wiele innych skarbów.



Życzcie mi powodzenia podczas nadchodzącej sesji i lżejszego przyszłego semestru, by pozwolił mi do Was wrócić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz