piątek, 20 lipca 2012

Mnie, mnie wypij!

Wracam do bloga po dłuuuugiej przerwie. Nie porzuciłam go, ooooooooo nie. Trafiła mi się poegzaminowa praca. Męcząca okropnie, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Jedynym plusem jest to, że udało mi się zarobić wystarczająco dużo, żeby pojechać na wymarzone wakacje (hurra, hurra!). Oczywiście nie obejdzie się bez pomocy finansowej rodziców, ale sami zaproponowali mi wsparcie bo... dostałam się na wymarzone studia! Jeszcze ciężko mi w to uwierzyć :)

Ale wracając do myśli przewodniej bloga....

KOLCZYKI NA DZIŚ:


Jedne z moich ulubieńszych. Szklane buteleczki wypełnione czekoladowym płynem do kąpieli z The Body Shop (musiało być w tym kolorze, a na nic innego nie wpadłam :) ). Ozdobione metalowym kluczykiem i standardowym u mnie dodatkiem - kokardką :) A, nie można zapomnieć o karteczce z napisem "Drink me!" - ręcznie pisane moją łapką i opalone świeczkami (domu nie puściłam z dymem :) ).
Życzę Ci miłego wieczoru i pogodnej soboty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz