sobota, 4 stycznia 2014

Wymiankowo.

Tym razem w sprawie wymianki napisałam do Jasiulowej. Brałam udział w jej rozdawajce, gdzie na szczęśliwca czekał wielorybek - jeden z kilku do wyboru. Nie mi dopisało szczęście, ale serce nie sługa - we fioletowo-żółtym wielorybku zakochałam się na zabój. A ponieważ nie on został wygrany w rozdawajce, pomyślałam: czemu nie spróbować?

I tak przywędrował do mnie ON:

(zdjęcie pozwoliłam sobie pożyczyć w celu prezentacji od Jasiulowej, bo niestety, mimo wielu prób nie udało mi się wielorybka uchwycić z dobrego profilu)

Natomiast ja wysłałam:


W odcieniach mięty, literki : "P i J" na motywie serduszkowym z lekko kropkowanym tłem i oczywiście kokardką, bo jakżeby inaczej :)

Dziękuję pięknie, wielorybek ma się dobrze i nie narzeka na swój wygodny fotel. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz